Қарағанды 06:48 Таң
  • 06:48 Таң
  • 08:18 Күн
  • 12:57 Бесін
  • 15:40 Екінті
  • 17:27 Шам
  • 18:56 Құптан
  • Астана
  • Атбасар
  • Көкшетау
  • Степногорск
  • Ақтөбе
  • Хромтау
  • Қандыағаш
  • Шалқар
  • Алматы
  • Жаркент
  • Қапшағай
  • Сарыөзек
  • Талдықорған
  • Үшарал
  • Атырау
  • Құлсары
  • Мақат
  • Миялы
  • Аягөз
  • Өскемен
  • Риддер
  • Семей
  • Жаңатас
  • Қаратау
  • Тараз
  • Балқаш
  • Жәйрем
  • Жезқазған
  • Қарағанды
  • Сәтбаев
  • Арқалық
  • Қостанай
  • Рудный
  • Арал
  • Байқоңыр
  • Қазалы
  • Қызылорда
  • Ақтау
  • Бейнеу
  • Форт-Шевченко
  • Жаңаөзен
  • Петропавл
  • Екібастұз
  • Павлодар
  • Жетісай
  • Сарыағаш
  • Шардара
  • Шымкент
  • Түркістан
  • Ақсай
  • Чапаев
  • Жаңақала
  • Жәнібек
  • Орал
  • Сайқын
  • Радио
  • Кіру

Сақинаны қай саусаққа таққан дұрыс?

       Пайғамбарымыздан бұл жайында әртүрлі риуаяттар жеткен. Бірінде сақинаны сол қолына таққан десе[1], тағы бірінде оң қолына таққан делінген[2]. Осы хадистерді негізге ала отырып кейбір Ханафи мәзһабының ғалымдары: «сақинаны, ең дұрысы, сол қолдың шынашағына таққан абзал. Ал, оң қолға рафизилер (шииттер ағымының бірі) тағады»[3], – деп топшылайды. Әйтсе де, Ханафи ғалымдарының арасында: «Алла Елшісінің сақинаны оң қолға да, сол қолға да таққандығы жайында әртүрлі хадис риуаят етілгендіктен, екі қолдың қайсысына тақса да бәрі бір. Оң қолға тағу дін бұзушылардың белгісі деу бекер сөз. Өйткені, Пайғамбарымыздан жеткен сахих хадистер бұны жоққа шығарады»,[4] – дейтіндер де жоқ емес. Ендеше сақинаны қай қолға тақсаңыз да, өз еркіңіз.

      Ал сақинаны қолдың қай саусағына тағу мәселесіне келер болсақ, Әбу Бурда ибн Әби Муса Ашғариден риуаят етілген Сахих Муслимдегі хадисте Әзіреті Али (р.а.) былай дейді: «Пайғамбарымыз мына не мына саусақтарыма сақина тағуды тыйды»[5], – деп ортаңғы саусағы мен сұқ саусағын көрсетті.[6] Демек сақинаны осы екі саусақтан өзге саусақтарға таға беруге болады деген сөз.

[1] Муслим, Либас/ 2095 хадис. [2] Нәсаи – 3647 – хадис. Сахих. [3] Бахрур Раиқ – 8/350 бет.; Әл-Фәтәуал Хиндия – 5/414 бет. [4] Ибн Абидин, Раддуль Мухтар – 9/519 бет. [5] Әбу Бурдадан риуаят еткен Асым екі саусақтың қайсы екенін анық білмейді. Сондықтан, осы екеуінен өзге болғаны абзалырақ. Жалпы ғалымдарымыз шынашаққа таққан сүннет дейді. [6] Муслим, Либас / 2078-хадис.

Пікірлер
Поле не должно быть пустым!
Комментарий отправлен на модерацию.
    © 2009-2017, Қарағанды облыстық мешіті Сайт материалдарын қолдану үшін
    © 2016 Разработка и поддержка Creatida Ғаламтор компаниясы
    Яндекс.Метрика