Қарағанды 18:31 Екінті
  • 03:10 Таң
  • 05:10 Күн
  • 13:09 Бесін
  • 18:31 Екінті
  • 20:59 Шам
  • 22:59 Құптан
  • Астана
  • Атбасар
  • Көкшетау
  • Степногорск
  • Ақтөбе
  • Хромтау
  • Қандыағаш
  • Шалқар
  • Алматы
  • Жаркент
  • Қапшағай
  • Сарыөзек
  • Талдықорған
  • Үшарал
  • Атырау
  • Құлсары
  • Мақат
  • Миялы
  • Аягөз
  • Өскемен
  • Риддер
  • Семей
  • Жаңатас
  • Қаратау
  • Тараз
  • Балқаш
  • Жәйрем
  • Жезқазған
  • Қарағанды
  • Сәтбаев
  • Арқалық
  • Қостанай
  • Рудный
  • Арал
  • Байқоңыр
  • Қазалы
  • Қызылорда
  • Ақтау
  • Бейнеу
  • Форт-Шевченко
  • Жаңаөзен
  • Петропавл
  • Екібастұз
  • Павлодар
  • Жетісай
  • Сарыағаш
  • Шардара
  • Шымкент
  • Түркістан
  • Ақсай
  • Чапаев
  • Жаңақала
  • Жәнібек
  • Орал
  • Сайқын
  • ҚазРус
  • Радио
  • Кіру

Тамақ ішерде отырысың осындай болсын

 

Пайғамбарымыздан бізге жеткен (с.а.у) үш түрлі отырыс үлгісі бар. Бұлар мұстахаб амалдар.  Жүрелеп отыру (Әл-Иқъа). Екі тізесін көтеріп бүгіп, арт жағын жерге тигізбей отыру (жамбасы жерге емес, өкшесіне тиетіндей отыру үлгісі) . Сахих Муслимде келген бір хадисте сахаба  Әнәс былай дейді: «Пайғамбарымыздың жүрелеп отырған күйі құрма жегенін көрдім»[1]. Мұның мәні, асқа отырғанда ыңғайланып, жайғасып отырмау. Жайғасып отырған кісі тамақты көп жейді. Ал ыңғайсыз отырған кісі тамақты одан гөрі аздау жейді. Тізерлеп отыру (әл-Жәсия). Ибн Мәжәдан келген хадисте сахаба Абдулла ибн Ясир былай дейді: «Мен Пайғамбарымызға (с.а.у) қойдың етін сыйға тарттым. Ол (с.а.у) тізерлеп отырып етті жей бастады. Бір бәдәуи Одан: «Мына отырысыңыз не?», – дегенде, Алла Елшісі: «Алла Тағала мені бірбеткей тәкәппәр емес, жұмсақ құл етіп жаратты», – деп жауап берді[2].  Оң тізесін көтеріп, сол аяғын жамбасына төсеп отыру[3]. Ал, бір қолына сүйеніп отыру[4] және  жатып ішу,[5] тіпті, малдас құрып отырып ішу тамақты шектен тыс көп ішуге әкеп соғады сондықтан ұнамсыз әрекет саналады[6].  Дегенмен, бұлай отыру күнә емес. Себебі, сахаба Абдулла ибн Аббас, Халид ибн Уәлид сынды сахабалардың жайғасып отырып ішкендігі деректерде айтылады[7].

[1] Сахих Муслим, «Китабуль Әшриба», №2043-хадис. [2] Ибн Мәжә, «Китабуль Атғыма», №3263-хадис. [3] Әл-Асқалани, Фатхуль Бари, №5083-хадис түсіндірмесі. [4] Әл-Асқалани, Фатхуль Бари, №5083-хадис түсіндірмесі. [5] Мұхаммад ибн Ахмад, Ғаза-уль Әдәб: әл-Матлабу фи әдәбиль Әкли. [6] Алиуль Қари, Мирқат, «Китабуль Атғыма», №4168-хадис түсініктемесі. [7] Әл-Асқалани, Фатхуль Бари, №5083-хадис түсіндірмесі.


.

 

Пікірлер
Поле не должно быть пустым!
Комментарий отправлен на модерацию.
    14 мамыр 2018 жыл Жеті ата
    05 мамыр 2018 жыл Жанұядағы әкенің ролі
    © 2009-2018, Қарағанды облыстық мешіті Сайт материалдарын қолдану үшін
    © 2016 Разработка и поддержка Creatida Ғаламтор компаниясы
    Яндекс.Метрика