Қарағанды 15:26 Екінті
  • 07:20 Таң
  • 08:54 Күн
  • 13:08 Бесін
  • 15:26 Екінті
  • 17:12 Шам
  • 18:46 Құптан
  • Астана
  • Атбасар
  • Көкшетау
  • Степногорск
  • Ақтөбе
  • Хромтау
  • Қандыағаш
  • Шалқар
  • Алматы
  • Жаркент
  • Қапшағай
  • Сарыөзек
  • Талдықорған
  • Үшарал
  • Атырау
  • Құлсары
  • Мақат
  • Миялы
  • Аягөз
  • Өскемен
  • Риддер
  • Семей
  • Жаңатас
  • Қаратау
  • Тараз
  • Балқаш
  • Жәйрем
  • Жезқазған
  • Қарағанды
  • Сәтбаев
  • Арқалық
  • Қостанай
  • Рудный
  • Арал
  • Байқоңыр
  • Қазалы
  • Қызылорда
  • Ақтау
  • Бейнеу
  • Форт-Шевченко
  • Жаңаөзен
  • Петропавл
  • Екібастұз
  • Павлодар
  • Жетісай
  • Сарыағаш
  • Шардара
  • Шымкент
  • Түркістан
  • Ақсай
  • Чапаев
  • Жаңақала
  • Жәнібек
  • Орал
  • Сайқын
  • ҚазРус
  • Радио
  • Кіру

Стакан соғыстыруға болады ма?

Арақ және басқа да мас ететін ішімдіктің кез келген түрін ішу тыйым салынғаны туралы Құран Кәрімде: «Әй, мүміндер! Арақ, құмар, тігілген тастар (пұттар) және бал ашатын оқтар лас, шайтанның істерінен. Одан сақтаныңдар, құтыларсыңдар[1]», – деп әмір етілген.

Сонымен қатар, арақты ішу харам болғаны сияқты арақ-шарап ішілген жерде отыруға да тыйым етіледі. Тіпті, кісі араққа жақындамаса да ішкендермен бірге отыруына тыйым етіледі.

Бұған Құран Кәрімдегі: «Расында сендерге Кітапта: «Алланың аяттарына қарсы келгендігін және әжуаланғандығын сендер естіген сәтте; олар бұдан басқа сөзге кіріскенше, олармен бірге отырмаңдар; әйтпесе сендер де солар сияқты боласыңдар» деп үкім түсірді. Шәксіз Алла мұнафықтармен кәпірлерді біртұтас тозаққа жинаушы[2]»,-деген аят негіз.

Құртуби тәпсірінде: «...Сендер де солар сияқты боласыңдар...» аятын күнәһарлардан олар тыйым салынған бір іс жасаған кезде аулақ болу керектігіне дәлел еткен[3]. Өйткені, тыйым амал жасаушылардан аулақ болмау, олардың ісін құптағанмен пара-пар.

Ал, Омар бин Хаттаб (р.а.) өз сөзінде: «Уа, адамдар! Мен Алла елшісінен (с.ғ.с.) «Кімде-кім Аллаға және ақырет күніне иман етсе, арақ қойылған дастарқанға мүлдем отырмасын[4]» деген сөзін естідім»,-дейді.

Сонымен бірге, адал сусын ішкенде стакандарды соғыстыру және т.б. арақ ішушілерге тән қимыл-әрекет жасау дұрыс емес. Өйткен Ибн Омар (р.а.): «Кімде-кім бір елге ұқсап бақса, ол солардың бірі[5]»,-деген.

Бұл жөнінде ғалымдар: «Қолындағысы су екенін біле тұра суды харам етілген затты ішетін көріністе тұтынатын болса, арақ құйылатын ыдысқа арақ ішушілер сияқты етіп ішсе, ішуде ұқсастық болғандықтан харам болады[6]»,-деген.

Ал, атақты хадисші имам Науаи «Арақ ішуші сияқты етіп су ішуді[7]» қатаң ескертіп, жазаға лайықты деп таныған.


[1] Маида сүресі, 90-аят
[2] Ниса сүресі, 140-аят
[3] Тафсир Құртуби, 5-том, 418-бет
[4] Ахмад
[5] Әбу Дауд
[6] Әл-Ъирақи, Тарх әт-Тасриб, 2/19
[7] Рауд әт-Толибин, 10/174 ,

Пікірлер
Поле не должно быть пустым!
Комментарий отправлен на модерацию.
    14 желтоқсан 2018 жыл Нәпсіге ие болу
    07 желтоқсан 2018 жыл Мұндай малға ен салу харам
    03 желтоқсан 2018 жыл Шуба кию күнә ма?
    © 2009-2018, Қарағанды облыстық мешіті Сайт материалдарын қолдану үшін
    © 2016 Разработка и поддержка Creatida Ғаламтор компаниясы
    Яндекс.Метрика