Құрбандық шалудың белгілі уақыты бар. Құрбандықты одан алдын немесе кейін шалуға болмайды. Уақытынан бұрын шалған құрбандық өз отбасы үшін сойылған мал іспетті. Ол құрбандық болып есептелмейді. Ал уақытынан кейін шалса, оның етін садақа ету уәжіп болады, одан өзі жемейді[1].
Пайғамбарымыз (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын): «Әлбетте, осы күнде біздің ең алдымен бастайтын ісіміз – ол намаз оқу. Кейін қайтып, құрбандық шаламыз. Кім солай істесе, ол біздің сүннетімізді орындапты. Кім одан алдын малды бауыздаса, ол өз отбасын жәй етпен қамтамасыз етіпті. Ғибадат болып есептелмейді»[2], – деді.
Құрбандық шалу уақыты айт намазы оқылатын жерлерде айт намазынан кейін, ал айт намазы оқылмайтын ауылдарда таң атқаннан соң басталып, айттың үшінші күні күн батқанға дейін жалғасады. Бұл мәселеде мынадай үкім бар:
Хасан АМАНҚҰЛ,
Шариғат және пәтуа бөлімі
меңгерушісінің орынбасары
[1] «Әл-муфассал фил-фиқһ әл-ханафи», 216.
[2] Бұхари, Муслим, Әбу Дәуіт, Тирмизи риуаят еткен.
[3] «Раддул-мұхтар», 6/319.
[4] «Фәтху бәбил-ғинәя, 3/76.
[5] «Китабул-ихтияр», 4/260.
muftyat.kz
Пікірлер